پاورپوینت خلاصه ی فصل سیزدهم کتاب ناتوانی های یادگیری زبان نوشتاری نویسنده ژانت لرنر
توضیحات:
فهرست مطالب:
1- ده آموزه جهانی یونسکو ویژه معلمان
2- گفته ها ونکته های آموزشی
3-موضوع : خلاصه ی فصل سیزدهم کتاب ناتوانی های یادگیری زبان نوشتاری
نویسنده : ژانت لرنر
تعداد اسلاید45
واژه اولین ابزار ارتباطی انسان است .
نوشتن پیشرفته ترین و پیچیده ترین دستاورد زبان است .
از طریق نوشتن است که یادگیری ها و تجربه های پیشین حاصل از گوش دادن ، سخن گفتن و خواندن منسجم می شود .
کسی که می نویسد باید قادر باشد ضمن بیان اندیشه یا فکری در قالب واژه و جمله آن را ذهن خود نگه دارد و در حین استفاده از ابزارهای نوشتاری مهارت لازم را برای نوشتن شکل درست حروف و واژه ها داشته باشد .
هم چنین حافظه ی دیداری و حرکتی خوبی داشته باشد .
انشا
افراد دچار ناتوانی های یادگیری معمولا بیش تر این توانایی های مربوط به نوشتن را ندارند و ممکن است مشکلات شدیدی نیز در برقراری ارتباط از طریق نوشتن داشته باشند . نوشته های این افراد پر از غلط های املایی ، نشانه های سجاوندی ، عدم رعایت حروف بزرگ و کوچک ، خطاهای نگارشی و دستوری است . نوشته های آن ها مختصر ، سازمان نیافته و از نظر بسط فکری و نظری ضعیف است .
📙درس هفتم:
7- معلمان موفق امروزي
مي دانند كليد قرن اخير
يادگيري مداوم است
اختلال زبانی با اختلال در گفتار تفاوت دارد .
اختلال گفتاری : نا بهنجاری در گفتار است نظیر مشکلات تلفظی ، اختلال در صدا ، مشکلات روانی گفتار .
اختلال زبانی : در تمامی انواع ارتباط و رفتار کلامی را در برگیرد. دیر زبان باز کردن ، اختلال های واژگانی ، معنای واژه یا مفهوم سازی ، کاربرد نادرست قواعد نحوی و درک ضعیف زبان .
فروش با سایت فارسفایل
بکارگریی تم، افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار زیبا
نوع فایل PowerPoint pptx قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد
تعداد مشاهده: 0 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 45
حجم فایل:10,993 کیلوبایت