معرفی کتاب اگر اول نباشی، آخر میشی: شیوههای فروش محصولات، به دست گرفتن نبض بازار و غلبه بر رقیبان
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
🔺پاورپوینت ها
مؤثرترین و اصلیترین روشی که سبب برتری قطعی شما بر سایر رقبایتان در بازار میشود، ملاقات حضوری با مشتری است. ارزش هر ده تماس تلفنی با یک مشتری، بهاندازهی ارزش یکبار ملاقات حضوری با اوست. من کسبوکار سخنرانی و برگزاری سمینار را با این فرضیه شروع کردم که ملاقات با مراجعان، مراجعانی که حتی مرا نمیشناختند، بهترین روش رونق یک شرکت یا یک مؤسسه است.
هنگامی که مشغول ساختن اولین کسبوکار خود بودم، بیشتر وقتها نمیتوانستم مشتری را تلفنی متقاعد کنم تا ملاقات حضوری را بپذیرد، چون هیچ شناختی از من نداشت. بنابراین تصمیم گرفتم خودم به دیدار آنها بروم تا مرا بیشتر بشناسند. از نظر من این کار ترسناکترین کار دنیا بود، ولی چارهای نداشتم. چون هیچ پولی برای تبلیغات نداشتم و فقط از این طریق میتوانستم خودم و شرکتم را به آنها بشناسانم.
برقراری ارتباط شخصی با دیگران دشوار و نیازمند تلاش فراوان است، ولی مهارتها را ارتقا میدهد. البته باید این کار را بارها و بارها انجام داد تا تبدیل به عادت شود و موفقیتهای شخصی و شغلی به ارمغان بیاورد. این روش، موفقیتهای زیادی در زندگی شغلی و شخصی من ایجاد کرده است. تلاش برای برقراری ارتباط شخصی با دیگران و ملاقات حضوری با آنها، مشتریانی برای کسبوکارتان فراهم کرده و مشتریان کنونی یا پیشین را به شما مطمئنتر میکند.
فهرست مطالب کتاب صوتی