مقاله تعيين ميزان يادگيرنده بودن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از ديدگاه مديران ارشد و مياني ست

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

مقاله تعيين  ميزان يادگيرنده بودن  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از ديدگاه مديران ارشد و مياني ستاد مركزي

 

چكيده

مقدمه:

   در محيط متحول امروزي كه شاهد تغييرات بسيار سريع در حوزه هاي مختلف علم و فناوري و همچنين پيچيدگي و پويايي روزافزون عوامل محيطي هسيتم، تنها سازمانهايي مي توانند بقاء يابند و رشد كنند كه قادر به سازگاري فعال (تعادل پويا) با محيط پيرامون باشند تا بتوانند سريع تر، ارزان تر و اثربخش تر به تقاضاهاي ارائه شده به سازمان (نيازهاي مشتري) پاسخ دهند و بصورت مستمر كيفيت توليدات خود را ارتقاء دهند. مبحث يادگيري سازماني در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي به خاطر گستردگي فعاليت و سروكار داشتن با قشر عظيمي از جامعه و همچنين بدليل خدمات ويژه اي كه اين سازمان  ارايه مي كند و  نقش خاص و محوري نيروي انساني در توليد اين خدمات، داراي اهميت و جايگاه ويزه اي است. اين پژوهش بر آن است تا ميزان يادگيرنده بودن ( آمادگي براي ارتقاء مستمر كيفيت ) ستاد مركزي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي را در 5 بعد  ساختار- مديريت و رهبري- فناوري اطلاعات- منابع انساني  و فرهنگ سازماني تعيين، و نقاط ضعف و قدرت را مشخص نمايد.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 1881 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: DOC

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:133 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل