ماهنامه مشاوریسم ۳

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

فهرست مطالب ماهنامه ” مشاوریسم ۳ ” در یک نگاه :
↵ ۱۱ اقدام کلیدی برای تبدیل شدن به یک رهبر بزرگ
↵ زمان حال را برای آینده صرف کنید
↵ شما در حال فروش برند خود هستید ، نه صرفا یک محصول
↵ تفکر سطح اول و تفکر سطح دوم
↵ پنج شاخص کلیدی جهت اندازه گیری میزان ارتباط با هر مشتری
↵ ارزش چرخه عمر مشتریان
↵ مدل Scamper در مدیریت محصول
↵ استفاده از اثر مالکیت در بازاریابی
↵ فاشیسم سازمانی
↵ مربع دانش Opms در فروش

در منتخبی از ماهنامه مشاوریسم ۳ می خوانیم :
تفکر سطح دوم ، عمیق و متفکرانه است . برای تصمیمات مهم این نوع تفکر گزینه مناسبی است . به طور مثال اگر شغل یا شریک زندگی خود را انتخاب می کنید این ها تصمیمات مهمی هستند که نیاز به تفکر سطح دوم دارند .

اگر در حال اخذ تصمیمات استراتژیک در سازمان هستید به عنوان مدیر نباید تفکر سطح اول را انتخاب کنید . به یاد داشته باشید که تفکر سطح اولی در موضوعات مهم ، منتج به تصمیمات اشتباه می شود . چنین تصمیماتی ممکن است خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشند .

پس هم به تأثیرات فوری و هم طولانی مدت تصمیمی که می گیرید فکر کنید . به این طریق میزان خطاهای شما و در نتیجه پشیمانی شما کاهش می یابد . شاید تفکر سطح اولی در مورد موضوعات سبک کفایت کند .

اما به یاد داشته باشید که تفکر سطح اولی در مورد موضوعات سنگین ، عواقب سنگینی را هم به همراه دارد . پس اگر آینده تصمیمات شما مهم است ، تفکر سطح دومی را انتخاب کنید .

۵ شاخص کلیدی جهت اندازه گیری میزان ارتباط با هر مشتری

۱ – سهم از کیف پول : نسبت بین درآمد حاصل از مشتری و کل خریدهای او در گروه محصولات .
۲ – سهم از سفارش : نسبت بین تعداد سفارشات دریافتی از مشتری و تعداد کل سفارشات مشتریان .

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 2363 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:4,269 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل