پاورپوینت در مورد نقش بازاریابی درتوسعه تجارت ایران
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته اقتصاد (آموزش_و_پژوهش)
بخشی از متن پاورپوینت:
روند تجارت طی سالهای آینده تغییر خواهد کرد، نرخ رشد اقتصادی کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی طی 20 سال آینده حدود 3 درصد و نرخ رشد اقتصادی در کشورهای در حال توسعه در این دوره به حدود 5/7 درصد خواهد رسید.
در این دوره سهم کشورهای در حال توسعه از تولید جهانی از حدود 6/1 به حدود 3/1 خواهد رسید. درنتیجه قدرت و تاثیرگذاری اقتصادی از کشورهای صنعتی مثل ژاپن، آمریکا و اتحادیه اروپا به سمت کشورهای آمریکای لاتین، اروپای شرقی، آسیا و آفریقاکشیده خواهد شد. پیش بینی شده است که چین تا سال 210 به بزرگ ترین اقتصاد جهان تبدیل خواهد شد. حجم تجارت جهانی از 4000 میلیارد دلار در سال 93 اکنون از مرز 7000 میلیارد دلار گذشته است.
فهرست مطالب پاورپوینت
مقدمه
تغییرات عمده در بازارهای جهانی
تحولات موثر بر حوزه بازاریابی در سده حاضر
دیدگاههای حاکم بر فعالیتهای بازاریابی
مقایسه دیدگاه مبتنی بر فروش (نگاه قدیم)
با دیدگاه مبتنی بر بازاریابی (نگاه جدید)
چالش های موجود در حوزه بازاریابی برای توسعه تجارت
ضرورت حضور سازمان های توسعه تجارت (TPOs) در تجارت خارجی
اهداف سازمان توسعه تجارت ایران
در حوزه بازاریابی
بازارشناسی و بازارسازی
توانمندسازی
روان سازی
انتظارات سازمان از متخصصین بازاریابی
انتظارات سازمان از کنفرانس بازاریابی