« اَسرار و فوت و فنها ی مغازه داری »

دسته بندي : 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

سلام به شما 

شما شایسته تقدیر هستید چون با خرید این کتاب تصمیم گرفتید جزو 10 درصد افراد برتر حوزه کاری خود قرار بگیرید.


نوشتن این کتاب  سه ماه ولی کسب تجربیات آن حدود سی سال از من زمان گرفت و ما تمام آنرا به انضمام تجربیات سایر افراد موفق ایرانی و همچنین دانش چندین کتاب و مقاله ارزشمند را در اختیار شما قرار میدهیم .
مطمئناً با خواندن این کتاب بسیاری از رقبا را پشت سر میگذارید.
تمام روشها و تکنیکها ؛ ایرانی و صد در صد کاربردی برای بازار ایران هستند

برای شناخت بهتررکتاب ، فهرست آنرا که گویای محتوای عمیق آن است در زیر ارائه میکنیم :

فصل یک : نقطه شروع                                                       
- گامهای چهارگانه ابتدایی 
- سرمایه اولیه مورد نیاز
- تحقیقات بازار
- مکان مناسب
- بازار هدف
- رقابت
- روش تحقیقات
- چطورتصمیم گیری کنیم؟
- تامین سرمایه

فصل دو: هویت – استراتژی(قیمت گذاری)                               
- هویت (برند) – نام گذاری برند
- از نام تجاریتان مراقبت کنید
- لوگو
- رنگ سازمانی
- شعاربرند
- استراتژی قیمت گذاری
- سود مناسب چند در صد است؟
- نقطه سر بسر چیست؟

فصل سه : چگونگی برقراری ارتباط با مشتری                          
- ارتباط سازی – اعتماد سازی
- معرفی کالا 
- مشتری مداری
- انواع مشتری و روش برخورد حرفه ای باآنها
- پاسخ به اعتراضهای مشتری / پاسخگویی تلفنی
- جنس فروخته شده پس گرفته میشود
- ویژگیهای فروشنده حرفه ای

فصل چهار : فروش تا بی نهایت                                           
26 تکنیک افزایش فروش-
- فروش ویژه چند دقیقه ای
- تمایز
- دلایل کاهش فروش و برطرف کردن آن
- بازنگری 
- بازاریابی کنید
- راههای کاهش هزینه

فصل پنج : تبلیغات پر فروش                                               
-انواع روش تبلیغات / آنلاین – آفلاین
- انواع تبلیغ پیش از زاه اندازی فروشگاه
- تبلیغات پس از راه اندازی فروشگاه
- مدل طلایی فروش
- مراحل ساخت تبلیغات پر فروش
فصل شش : استخدام – مدیریت – اخراج کارمندان                      
-استخدام و موارد مرتبط 
- چه کسانی را استخدام نکنیم؟
- مدیریت پرسنل
- چرا اخراج کنیم؟
- چطور اخراج کنیم؟

فصل هفت : بزرگتر شوید                                                  
- گسترش درونی
- گسترش بیرونی
- ایجاد شعبات جدید
- ایجاد شعبات مرتبط
- شخصیت و نگرش 

فصل هشت : بایدها – نبایدها                                         
- دریافت اطلاعات مشتریان و نکات آن
- گزارش گیری و ارزیابی
- چگونه با شرایط بحرانی و آشوب روبرو شویم؟
- چطوراز ورشکستگی جلوگیری کنیم؟
- توصیه های پایانی
- سرمایه گذاری فردی
- معرفی منابع مفید

دسته بندی: 🔺سایر » 🔺پروژه های آموزشی

تعداد مشاهده: 3668 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 117

حجم فایل:1,119 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • گالری تصاویر :