پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی تالیف دکتر میرزا حسن حسینی انتشارات دانشگاه پیام نور

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)

بخشی از متـنِ ایـن پاورپوینت :

فصل اول

كليات بازاريابي بينالمللي

فصل دوم

محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي

فصل چهارم

محيط سياسي و قانوني در بازاريابي بينالمللي

فصل پنجم

تحقيقات بازاريابي بينالمللي

فصل ششم

استراتژيهاي ورود به بازارهاي جهاني در بازاريابي بينالمللي

فصل هفتم

سياست هاي توليد در بازاريابي بين المللي

فصل هشتم

کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي

فصل نهم

تبليغات در بازاريابي بين المللي

فصل دهم

قيمت گذاري در بازارهاي بين المللي

 

فصل اول

كليات بازاريابي بين‌المللي

 

هدف كلي

هدف كلي اين فصل،‌ آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بين‌المللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو كمك مي‌كند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بين‌المللي باشد. اين هدف از طريق تهيه‌ كردن اطلاعات در مورد اينكه چه اتفاقي در بازار بين‌المللي مي‌افتد و با كمك آن‌ها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام مي‌رسد ...

 

تـوضـیـحــاتِ فـایــل :

این فایل با فرمت power point ( قابل ویرایش ) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.                                                                                  بــانـک تـحقـیـق و پاورپوینت رشتــه حسابداری

   تعداد اسلایدها : 294

 - قابل ارائه و مناسب بعنوان پروژه کلاسی و استفاده جهت مطالعه خلاصه کتاب

- این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.

 کـلمـات کـلـیـدی :دکتر میرزا حسن حسینی , بازاریابی بین المللی, خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی, دانلود خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی, دانشگاه پیام نور , دانلود کتاب بازاریابی بین المللی, دانلود رایگان خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی, جزو بازاریابی بین المللی, رشته 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4141 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: power point

تعداد صفحات: 294

حجم فایل:1,891 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل