فایل بررسی روشهای ایجاد ارتباط موثر با کودکان کار و خیابانی
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)
این پایان نامه در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد
فصل اول : مقدمه پژوهش
مقدمه:
برای چه تحقیق
اهمیت و ضرورت تحقیق
بیان مسئله
هدف تحقیق
تعاریف نظری
تعاریف عملیاتی
فص دوم : پیشینه پژوهش
مقدمه:
تعاریف کودکان کار و خیابانی
این کودکان را به چند گروه تقسیم می کنند[1] :
ویژگی های روانی و اجتماعی کودکان خیابانی
علل پیدایش کودکان خیابانی[2]
شناخت فراگرد[3] (فرایند)
مدلهای فراگرد ارتباط
هدف از برقرراری ارتباط چیست[4]
مبانی ارتباط اثر بخش
همدلی شامل سه جز می شود :
موانع ارتباطی
دسته پاسخهای نامطلوب قضاوت :
دسته پاسخ های نامطلوب ارائه راه حل :
مهارت های روابط انسانی
مراحل بهبود ارتباط
محل ارتباط سیستم های ( سازش پذیر ) فرهنگی هستی گرا
پایه های ارتباطی مدل عبارتند از :
مدل ارتباطی گربنر
مدل ارتباطی NLP
مراحلي كه مي توان از طريق آن به راپورت و ارتباط موثر دست يافت:[5]
برقراري ارتباط روشن
مراحلي كه از طريق آن مي توان افراد را متقاعد كرد:[6]
راههاي برخورد با مقاومت:[7]
فصل سوم : روش تحقيق
مكقدمه:
مراحل تحقيق
جامعه آماري
نمونه و رشو نمونه گيري
ابزار اندازه گيري
روش جمع اوري اطلاعات
روش آماري
فصل چهارم : نتيجه گيري
مقدمه
نمودار شماره (1) گرايش عاطفي
نمودار شماره (2) اطاعت
نمودار شماره (3) نمودار جذابين تعامل، سرگرم كننده و بازي
نمودار شماره (4) جذابيت حضور در كلاس
نمودار شماره (1) گرايش عاطفي
نمودار شماره (5) مددكار برتر
جدول شماره (1) سوال اول در مددكاران برتر
جدول شماره (2) سوال اول در ساير مددكاران
جدول شماره (2) سوال اول در ساير مددكاران
نمودار شماره (8) سوال دوم در مددكاران برتر
جدول شماره (8) سوال پنجم در ساير مددكاران
نمودار شماره (10) مددكار برتر سوال سوم
نمودار شماره (11) مددكار عادي سوال سوم
نتيجه گيري كلي از نتايج بخش اول پرسشنامه در زمينه برقراري ارتباط روشن با كودك
جدول شماره (5) سوال چهارم در مورد مددكاران برترنمودار شماره (12) سوال چهارم در مددكاران برتر
جدول شماره (6) سوال چهارم در ساير مددكاران
نمودار شماره (12) سوال چهارم در مددكاران برتر
جدول شماره (7) سوال پنجم در مددكاران برتر
نمودار شماره (14) سوال پنجم در مددكاران برتر
جدول شماره (8) سوال پنجم در مددكاران برتر
نمودار شماره (15) سوال پنجم در ساير مددكاران
ساير مددكاران اولويتهاي زير را به ترتيب عنوان كرده اند:
نمودار شماره (16) مددكار برتر سوال ششم
نمودار شماره (17) مددكاري عادي سوال ششم
نتيجه گيري كلي از نتايح بخش دوم پرسشنامه در زمينه متقاعد كردن كودك
نتايج بخش سوم پرسشنامه در زمينه شكستن مقاومت كودك
جدول شماره (9) سوال هفتم در مددكاران برتر
نمودار شماره (18) سوال هفتم در مددكاران برتر
جدول شماره (10) سوال هفتم در ساير مددكاران
نمودار شماره (19) سوال هفتم در ساير مددكاران
جدول شماره (11) سوال هشتم در مددكاران برتر
نمودار شماره (20) سوال هشتم در مددكاران برتر
جدول شماره (12) سوال هشتم در ساير مددكاران
نمودار شماره (21) سوال هشتم در ساير مددكاران
نمودار شماره (22) مددكار برتر سوال نهم
نمودار شماره (23) مددكار عادي سوال نهم
نتيجه گيري كلي از نتايج بخش سوم پرسشنامه در زمينه شكستن مقاومت كودك:
فصل پنجم :
بحث
محدوديتهاي پژوهش
پيشنهادات
www.children news 040304 c . ntm
[2] www. Iran street children . com
[3] در کتاب ارتباط شناسی دکتر مهدی محسنیان راد فرآیند Processبه فراگرد معنا شده است.
[4] محسنیان راد، مهدی ، ارتباط شناسی ، چاپ پنجم ۱۳۸۲، ص۳۲۸
[5] - ريچاردسون، جري، معجزه ارتباط و ان. ال. پي، ترجمه مهدي قراچه داغي، چاپ هفتم 1381، ص 21
[6] - ريچاردسون، جري، معجزة ارتباط وان.الي.پي، ترجمة مهدي قراچه داغي، چاپ هفتم 1381، ص 100
[7] - ريچاردسون، جري، معجزه ارتباط وان.ال.پي، ترجمه مهدي قراچه داغي، چاپ هفتم 1381، ص 149