پاورپوینت نقش مديريت خريد و تداركات در بازرگاني و اقتصاد ايران Power Point

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

عنوان: پاورپوینت نقش مديريت خريد و تداركات در بازرگاني و اقتصاد ايران(فصل اول کتاب سیستمهای خرید، انبارداری و توزیع انواری رستمی)

این فایل در قالب فرمت Power Point قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس سیستمهای خرید و انبارداری)

کتاب سیستمهای "خرید، انبارداری و توزیع" تألیف دکتر علی اصغر انواری رستمی جزو مهمترین منابع درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان " نقش مديريت خريد و تداركات در بازرگاني و اقتصاد ايران" می باشد  که در حجم 30 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس-سمینار) درس سیستمهای خرید و انبارداری رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

اهداف و مدلهاي اقتصادكلان

ماليه بين المللي و بازرگاني خارجي ( بين الملل)

بازرگاني داخلي و خارجي ( بين الملل)

تعريف بازرگاني

اهم اصول سياست بازرگاني

اهم سياست‌هاي مبادلاتي در ايران

نتيجه موضوعات مندرج در مقررات عمومي

مزاياي خريد داخلي

مزاياي خريد خارجي

تشكيلات و سازمان كسب و كار در ايران

نقش و دامنه خريد و تحولات آن

اهميت اقلام خريد، پيچیدگي عرضه و ماتريس اولويتها

اهم عواملي كه يك قلم كالا را با اهميت مي نمايند

مشخصات تجاري،  طراحي و عملكردي محصولات موضوع خريد

زمان مناسب خريد

مديريت عرضه كنندگان

قيمت گذاري خريد

ابزارهاي اصلي تحليل قيمت

ابزارهاي اصلي تحليل قيمت

معيارهاي ارزيابي عملكرد عرضه‌كنندگان و واحد خريد

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی, املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 4171 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 30

حجم فایل:486 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل