فایل بررسی رابطه عزت نفس با پرخاشگری در دانش آموزان
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)
این پایان نامه در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد
فهرست مطالب
چکیده :
فصل اول
طرح تحقیق
1-1- مقدمه
2-1: بیان مسئله :
3-1: اهداف تحقیق
4-1: همیت و ضرورت تحقیق :
5-1: در بیان ضرورت و اهمیت پژوهش حاضر می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد :
6-1: سئوالهای تحقیق :
7-1: تعریف نظری و عملیاتی متغیرها :
فصل دوم
ادبیات و پیشینه تحقیق
1-2: مبانی نظری تحقیق :
1-1-2 : عزت نفس :
2-1-2: عزت نفس و موفقیت :
3-1-2: اصل حفظ عزت نفس نوجوان :
4-1-2: اندازه گیری عزت نفس :
5-1-2: فواید عزت نفس بالا :
6-1-2: تعاریف نظری پرخاشگری :
7-1-2: پرخاشگری :
8-1-2: تعاریف پرخاشگری و اعتقادات نظری متفاوت روان شناسان :
9-1-2: سه تعبیر کلیدی از رفتارهای پرخاشگرانه :
10-1-2: پیشینه نظری پرخاشگری :
12-1-2: تغییرات رشدی :
13-1-2: ثبات پرخاشگری :
15-1-2: تفاوتهای جنسیتی :
16-1-2: الگوهای خانواده و پرخاشگری :
17-1-2: عوامل تعیین کننده پرخاشگری :
18-1-2: مواجه شدن با مدلهای پرخاشگر :
19-1-2: عوامل محیطی :
20-1-2: بالا بودن سطح تحریک فیزیولوژیک :
21-1-2: درد به عنوان عامل آشکار کننده :
22-1-2: هورمون ها ، داروها و رفتار پرخاشگرانه :
23-1-5: داده های ژنتیک و رفتار پرخاشگر :
24-1-2: اسنادها و رفتار پرخاشگرانه :
26-1-2: نظریه ها و دیدگاههای مختلف در خصوص پرخاشگری :
27-1-2: تحلیل نظریه ها در زمینه پرخاشگری :
28-1-2: شخصیت فعل پذیر – پرخاشگر :
29-1-2: پرخاشگری خانوادگی :
30-1-2: رویکردهای نظری به پرخاشگری :
31-1-2: ویژگیهای پرخاشگری و خشونت :
32-1-2: روشهای کنترل پرخاشگری :
33-1-2: الف : در ایران :
34-1-2: ب: تحقیقات خارجی :
35-1-2: سخن آخر در مورد پرخاشگری :
فصل سوم
روش تحقیق
1-3 روش پژوهش :
2-3 جامعه آماری :
3-3 نمونه آماری :
4-3 روش نمونه گیری :
5-3 ابزار اندازه گیری :
1-5-3 پرسشنامه عزت نفس (فرم تجدید نظر شده پرسشنامه کوپر اسمیت ):
2-5-3شیوه ی نمره گذاری پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت :
3-5-3 اعتبار روایی پرسشنامه کوپر اسمیت :
4-5-3 پرسشنامه پرخاشگری (AQ) آرنولداچ ،باس و مارک پری :
6-3 روش اجرا :
7-3 روش آماری برای تجزیه و تحلیل اطلاعات :
فصل چهارم
یافته های تحقیق
جدول 1-4:
جدول 2-4 : توزیع فراوانی رشته تحصیلی
جدول 3-4 : توزیع فراوانی رشته تحصیلی دختران
جدول 4-4 : توزیع فراوانی رشته تحصیلی پسران
جدول 5-4: شاخصهای توصیفی عزت نفس و پرخاشگری
جدول 6-4: شاخصهای توصیفی عزت نفس و پرخاشگری برای دختران و پسران
جدول 7-4 : همبستگی عزت نفس با پرخاشگری ( فرضیه اول)
نتیجه گیری :
جدول 8-4: همبستگی عزت نفس با پرخاشگری در پسران
جدول 9-4 : همبستگی عزت نفس با پرخاشگری در دختران
نتیجه گیری :
جدول 10-4 آزمون T برای مقتیسه میانگین عزت نفس دختران و پسران
جدول 11-4 : آزمون Tبرای مقایسه میانگین پرخاشگری دختران و پسران
فصل پنجم
بحث و بررسی نتایج
1-5 مقدمه
2-5 منابع
ضمائم
ضمیمه 1-پرسشنامه عزت نفس ( فرم تجدید نظر شده پرسشنامه کوپر اسمیت )
ضمیمه 2- پرسشنامه پرخاشگری (AQQ) آرنولداچ ،باس و مارک پری