پاورپوینت روش ها و شيوهاي عملي براي پشتیبانی از برنامه های راهبردی دانشگاهها و مراکز عالی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)

این فایل در قالب فرمت Power Point قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد


نوشتار حاضر با هدف چگونگی اجرای رویکردی اصیل در برنامه ریزی راهبردی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تدوین شده طی آن چگونگی ایجاد تغییر سازنده و اثربخش در دانشگاه ها تشریح شده است. مباحث کتاب عبارت اند از: آموزش عالی, نظامی مورد هجوم, چرا موسسات علمی به برنامه ریزی راهبردی نیازمندندŒ, طراحی الگویی یگانه برای برنامه ریزی راهبردی در آموزش عالی, برنامه ریزی برای هماهنگی با محیط موسسه آموزشی, مفاهیم و اصول زیربنایی فرایند برنامه ریزی, فرایند برنامه ریزی در عمل, افراد و زمان لازم, نقش و کارکرد کمیته ها, آموزش برنامه به مشارکت کنندگان و ذی نفعان, محورهای اصلی نخست: مدیریت ثبت نام و برنامه ریزی علمی, محورهای مهم دوم: منابع, فناوری و نظامهای حمایتی, اجرای برنامه, انطباق برنامه ریزی راهبردی به مدیریت راهبردی.

 

—

 

 

 

—افزايش توليدات علمي، گسترش مراکز و نهادهاي پژوهشي و دستيابي به جايگاه پژوهشي ممتاز در سطح ملي و فراملي

 

 

 

—

 

 

 

—توليد و توسعه دانش فني، بهرهگيري از فناوريهاي پيشرفته، کاربردي نمودن يافتههاي علمي در جامعه و تجاريسازي دستاوردهاي پژوهشي و افزايش ثبت اختراعات

 

 

 

 

 

 

 

—گسترش و تعميق تعاملات سازنده و همافزا با مراکز علمي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي در سطح ملي و بينالمللي

 

 

 

—

 

 

 

—

—دانشجویان ما چه کسانی خواهند بود؟ (سن، جنس، قشر و...)

—چه چیزهایی را باید آموزش دهیم؟ (دروس عمومی، تخصصی، اسلامی و...)

—چگونه آنها را آموزش دهیم؟ (سخنرانی، رایانه ای، شبکه ای و...)

—دانشجویان چگونه می آموزند؟ (انواع فناوری)

—نیازهای جامعه کدامند؟ (نیازهای عصر اطلاعات و ارتباطات)

—جامعه از ما برای رفع نیازهایش چه توقعاتی دارد؟ (نیازمند شناخت دقیق محیط است)

—یادگیری چه نقشی را ایفا می کند؟ (ابزار موفقیت افراد در جامعه)

—برای یادگیری چه بهایی را باید پرداخت؟ (حقوق هیات علمی، مدیران اجرایی و کارکنان و...)

—

—مقامات عالی دولتی

—سایر حامیان مالی و افراد خیّر

—دانشجویان و خانواده هایشان

—هیات علمی، مدیران و کارمندان

—کارفرمایان

—افراد محلی، مقامات و شرکتهای تجاری و صنعتی

—كتاب حاضر نوشته دانیل جیمز راولی استاد مدیریت بازرگانی دانشگاه کلورادوی شمالی و رئیس ستاد برنامه ریزی راهبردی دانشگاه و مایکل جی دلنس مدیر برنامه ریزی راهبردی دانشگاه ایالتی کالیفرنیا است.

—

—

 

 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 3062 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 100

حجم فایل:3,281 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل