فایل بررسي ارتباط هوش هيجاني و شادکامي در نوجوانان
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)
این پایان نامه در قالب فرمت word قابل ویرایش ، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی میباشد
فهرست
چکیده.................................................................................................................................8
فصل اول : طرح تحقیق
1-1 : مقدمه ...................................................................................................................10
2-1 : بیان مسله .............................................................................................................11
3-1 : اهمیت موضوع .....................................................................................................13
4-1 : سوالات پژوهشی .................................................................................................13
5-1 : تعریف عملیاتی واژه ها ........................................................................................14
فصل دوم: پیشنه ی تحقیق
1-2 : اعتماد به نفس بیرونی .....................................................................................16
2-2 : بهترین راه برای تقویت اعتماد به نفس بیرونی...................................................16
3-2: اعتماد به نفس درونی .............................................................................................16
1-3-2 : تعریف عزت نفس ...........................................................................................18
فصل سوم:روش تحقیق
1-3 : روش تحقیق .....................................................................................................64
2-3 : جامعه آماری .........................................................................................................64
3-3 : روش نمونه گیری .................................................................................................64
4-3 : ابزار سنجش .......................................................................................................65
5-3 : روش جمع آواری اطلاعات .................................................................................67
6-3 : روش تجزیه و تحصیل اطلاعات ..........................................................................67
فصل چهارم:نتایج تحقیق
1-4 : توزیع فراوان جنست.............................................................................................70
2-4: شاخصهای توصیفی عزت نفس و یادگیری.............................................................70
3-4 : شاخصهای توصیفی عزت نفس و یادگیری برای دختران و پسران .......................71
4-4: همبستگی عزت نفس با یادگیری ...........................................................................72
5-4: بین عزت نفس و یادگیری در دانش آموزان پسر رابطه معکوس وجود دارد .........72
6-4: همبستگی عزت نفس با یادگیری در پسران ...........................................................72
7-4: بین عزت نفس و یادگیری دانش آموزان دختر رابطه معکوس وجود دارد .............73
8-4: همبستگی عزت نفس با یادگیری در دختران .........................................................73
9-4: آزمون T برای مقایسه میانگین عزت نفس دختران و پسران ..................................74
10-4: آزمون T برای مقایسه میانگین یادگیری دختران و پسران ....................................75
فصل پنجم :
1- 5 : نتیجه گیری و بحث .......................................................................................77
2-5 : محدودیت ها .......................................................................................................78
3-5 : پیشنهادات ............................................................................................................78
منابع و ماخذ ...................................................................................................................81
پرسشنامه .........................................................................................................................83