مقايسه سلامت رواني دانشجويان دانشكده علوم تربيتي و روانشناسي با دانشجويان دانشكده علوم پايه
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)
فهرست
مطالب
عنوان
صفحه
فصل
اوّل:
1-
مقدمه
2
2-
بيان
مسئله 10
3-
سوالهاي
پژوهشي 13
4-
اهداف پژوهش 13
5-
اهميت
و ضرورت پژوهش 14
6-
متغيرها
و تعاريف مفهوميو عملياتي
آنها 15
7-
خلاصه
مباحث مطرح شده 17
فصل
دوم:
8-
پيشينه تحقيق 18
9-
تاريخچه
بهداشت رواني 19
10- تعريف
سلامت رواني و نظريه هاي شناختی ارائه
شده 44
11-هدف اصلي بهداشت رواني و
ديدگاههاي روان تحليلگري
و انسانگري در مورد بهداشت رواني 44
الگوی شخصیت سالم از دیدگاه رفتارگرایی 52
11-الگوي
شخصيت سالم از ديدگاه
پرلز53
نظریه عقلانی هیجانی الیس 55
12-ديدگاه اريسكون در مورد مشخصات افراد سالم57
انسانها دارای شخصیت سالم از نظر الکساندر 58
13-ديدگاه
انجمن ملي بهداشت جهان درباره افراد داراي سلامت
ذهني
و رواني 59
14-ديدگاه های نظري دربارة سلامت رواني 60
الف ـ نظريه سيستم ها 60
ب ـ وديكود اكولوژيكي 62
ج ـ مفهوم تعادل حياتي 65
فصل
سوم:
روش
تحقيق 68
طرح
تحقيق 69
انتخاب
نمونه يا نمونه گيري 70
جامعه
آماري 70
تعداد
نمونه 71
روش
نمونه گيري 71
معرفي
ابزار پژوهش و پايايي آنها 71
روش
جمع آماري اطلاعات 72
روش
آماري
........................ 73
فصل
چهارم:
تجزيه
و تحليل آماري .......................... 74
فصل
پنجم:
بحث
و نتيجه گيري .......... 88
پيوستها
منابع