عنوان
|
صفحه
|
فصل اول
|
|
مقدمه
|
1
|
بيان مسئله
|
7
|
ضرورت و اهميت پژوهش
|
10
|
متغيرهاي پژوهش
|
13
|
تعريف عملياتي متغيرها
|
14
|
فرضيه هاي تحقيق
|
15
|
فصل دوم
|
|
مقدمه
|
18
|
قوانين يادگيري از نظر روانشناسان
|
21
|
تاثير تكليف در يادگيري
|
23
|
آيا تكليف شب يك ضرورت تربيتي است؟
|
24
|
ملاك هاي تعيين تكليف شب
|
26
|
تناسب نوع تكليف با نوع درس
|
28
|
جايگاه تكليف
|
28
|
تصحيح تكليف
|
29
|
تشريح اهداف تكليف
|
30
|
فوايد و مضرات تكليف
|
30
|
اهداف تكليف
|
31
|
انواع تكليف
|
32
|
حجم تكليف
|
33
|
رابطه
تكليف با ميزان هوش و استعداد دانش آموزان و پيشرفت تحصيلي آنها
|
35
|
تاريخچه تكليف شب در جهان
|
36
|
تكليف شب به عنوان يك تجربه يادگيري
|
38
|
اثرات تكليف شب
|
40
|
نظريات مختلف درباره تكليف شب
|
41
|
تاريخچه تكليف شب
|
44
|
تحقيقات انجام شده در ايران
|
52
|
فصل سوم
|
|
روش تحقيق
|
56
|
نوع تحقيق
|
56
|
جامعه آماري
|
57
|
نمونه آماري
|
57
|
روش نمونه گيري
|
57
|
ابزار تحقيق
|
57
|
روش تجزيه و تحليل اطلاعات
|
|
فصل چهارم
|
|
الف- آمار توصيفي
|
61
|
مقدمه و
بيان افراد نمونه آماري بر اساس مدرك سابقه، جنسيت و منطقه جغرافيايي
|
61
|
بيان فرضيه ها و سوالات مربوط به آن
|
62
|
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضيه شماره يك
|
101-63
|
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضيه شماره دو
|
101-63
|
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضيه شماره سه
|
101-63
|
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضيه شماره چهار
|
101-63
|
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضيه شماره پنج
|
101-63
|
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضيه شماره شش
|
101-63
|
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضيه شماره هفت
|
101-63
|
تجزيه و تحليل و بيان روش مقايسه اي ارائه تكليف شب
سنتي و فعال
|
101
|
آمار استنباطي
|
105
|
بحث و نتيجه گيري
|
109
|
فصل پنجم
|
|
خلاصه پژوهش
|
112
|
عنوان و اهداف پژوهش
|
112
|
فرضيه هاي پژوهش
|
112
|
نوع پژوهش
|
114
|
پيشنهادات
|
115
|
محدوديت ها و موانع
|
116
|
پيوست ها
|
|
منابع و مأخذ
|
119
|
فهرست جداول
|
121
|
نمونه فرم پرسشنامه
|
124
|