رابطه نوع مديريت آموزشي بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)

فهرست منابع

1-مباني نظري و اصول مديريت آموزشي، علي علاقه بند

2-مديريت آموزشي، وين ك، هوي و سيسيل، جلد اول، ترجمه سيد عباس زاده چاپ اول، انتشارات دانشگاه اروميه

3-مديريت مطلوب در آموزش و پرورش، مديريت در آموزش و پرورش، خدامراد شيالي، شماره 2

4-رهبري و مديريت آموزشي، سيد محمد ديركمالي، چاپ اول، تهران، نشر رامين

5-مديريت و رهبري آموزشي، كيمبل وايلز، ترجمه طوسي، چاپ سوم، تهران مركز آموزش و مديريت دوستي

6-مديريت آموزشي، دكتر قرائي مقدم، چاپ اول، انتشارات ابجد پائيز 1375

7-مديريت آموزشي و اموزشگاهي، محمدرضا بهرنگي، چاپ اول تهران، انتشارات بهرنگي

8-مقدمات مديريت آموزشي، علي عبلقه بند، چاپ چهارم، تهران، انتشارات بعثت

9-مديريت مدارس، محمد علي سائلي (مترجم)

10-روشها تحقيق در علوم تربيتي، حسن پاشا شريفي، مترجم نرگس طالقاتي

11-پايان نامه (كارشناسي ارشد)- دانشگاه تربيت مدرس، تهران/ بهمن خرمي ، بررسي رابطه بين نوع مديريت مدارس و پيشرفت تحصيل دانش آموزان.

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته علوم تربیتی (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2530 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 44

حجم فایل:809 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل